از آنجاییکه در دوره ای که زندگی میکنیم قیمت کالاها بخصوص تجهیزات الکترونیکی از جمله موبایل یا تلفن همراه هر روز در حال افزایش است و از طرفی قدرت خرید افزاد جهت خرید موبایل جدید کاهش یافته است.
لذا لزوم محافظت از دارایی هایی همچون موبایل یا تلفن همراه که بصورت دائمی بهمراه ما می باشد و در معرض خطرات مختلفی است، بیشتر احساس می شود و بیمه موبایل پارسیان به منظور حفاظت هرچه بیشتر از این دارایی با ارزش شما طراحی شده است تا با صرف کمترین بودجه و حق بیمه بتوانید از موبایل هایتان یعنی این دارایی با ارزشتان حفاظت کنید.
بیمه موبایل در دسته بیمه های اموال در رشته بیمه های مهندسی بیمه پارسیان می باشد و جزو بیمه تجهیزات الکترونیکی بیمه پارسیان به حساب می آید که میتواند صدمات وارده به تجهیزات الکترونیکی (در اینجا فقط انواع موبایل یا تلفن همراه) را پوشش دهد.
یعنی با خرید بیمه موبایل پارسیان میتوانید خسارات وارد به گوشی تلفن همراه خود را در مقابل بسیاری از حوادثی که در ادامه ذکر می شود را جبران کنید.که برای تهیه بهترین بیمه نامه موبایل با نرخی بسیار مناسب ما در نمایندگی بیمه پارسیان قربانی از طریق وبسایت بیمه جا با شما همراه هستیم تا انجام فرآیند این کار را برای شما آسان تر کنیم.
در بیمه موبایل بیمه پارسیان سعی شده است تا اغلب اتفاقات یا حوادثی را که برای تلفن همراه ما پیش می آید را پوشش بدهیم تا با خیالی آسوده از تلفن همراهتان استفاده کنید. در ذیل خطراتی را که تحت پوشش بیمه موبایل هست به همراه مواردی که به عنوان استثنا تحت پوشش نیستند را مطالعه نمایید.
پرداخت 80%
از کل مبلغ خسارت
پرداخت 85%
از کل مبلغ خسارت
پرداخت 95%
از کل مبلغ خسارت
پرداخت 90%
از کل مبلغ خسارت
پرداخت 85%
از کل مبلغ خسارت
پرداخت 95%
از کل مبلغ خسارت
خرابي دکمه، بخار گرفتگي
در صورتی که مورد بیمه در محدوده آتش کنترل شده ( بخاری، کوره، اجاق و امثالهم) دچار حریق شود خسارت وارده تحت پوشش قرار نخواهد داشت
خسارات ناشي از عيوب نرم افزاري ،خسارات وارده به نرم افزار و از بین رفتن اطلاعات دستگاه
خسارت صرفا وارده به لوازم جانبي دستگاه ها از جمله باطري، سيم، شارژر و نظاير آن.
خسارات دستگاه مشمول گارانتي که توليد کننده مسئول آن است
هرگونه آثار خراشيدگي روي صفحه نمايش دستگاه (LCD).
هزينه هاي مربوط به تبديل به احسن دستگاه
خسارات ناشي از استفاده نادرست از دستگاه و تعميرات دستگاه توسط افراد غير مجاز
معيوب شدن ديسک سخت يا هارد ديسک دستگاه به جهت وارد آمدن تکان هاي ناگهاني و يا ضربه به دستگاه.
بررسي و پرداخت هرگونه خسارت مشروط به رجيستر بودن موضوع مورد بيمه پيش از صدور بيمه نامه مي باشد و چنانچه پس از خسارت معلوم شود گوشی تلفن همراه رجیستر نبوده است بیمه گر تعهدی در قبال خسارت های اعلامی نخواهد داشت.
چنانچه گوشی موبایل براساس ارزش نو در روز صدور بیمه نامه تحت پوشش قرار گیرد خسارت های جزئی به ارزش نو و بدون کسر استهلاک محاسبه و پرداخت خواهند شد و خسارت های کلی با لحاظ استهلاک پرداخت می شوند . لیکن چنانچه در زمان صدور سرمایه گوشی به ارزش روز و با لحاظ استهلاک تحت پوشش قرار گرفته باشد کلیه خسارت های جزئی و کلی با لحاظ استهلاک محاسبه و پرداخت خواهند گردید . ( مبنای تعیین میزان استهلاک نظر کارشناس بیمه گر براساس کارکرد گوشی موبایل و ارزش موارد کارکرده مشابه در بازار می باشد .)
کلیه خسارت های وارده با لحاظ ماده 10 قانون بیمه بررسی و در صورت احراز کم بیمه گی اقدام به اعمال آن صورت خواهد پذیرفت.
خسارت های ناشی از سرقت در موارد ذیل تحت پوشش نمی باشند :
خسارت های ناشی از سرقت در شرایطی که تلفن همراه در خودرو های پارک شده قرار گرفته باشد
خسارت های ناشی از سرقت در شرایطی که گوشی در معابر و اماکن عمومی رها شده باشد
خسارت های ناشی از سرقت در شرایطی که گوشی تلفن همراه با اختیار و اراده کامل در اختیار سارق قرار گیرد
خسارت های ناشی از سرقت که توسط آشنایان، نزدیکان ، اقوام و کارکنان و غیره به با اجازه بیمه گذار به حریم وی در خانه و یا خودرو وارد می شوند .
مصادیق شکست حرز در بیمه نامه موبایل (که تحت پوشش بیمه سرقت می باشند) عبارتند از:
ورود به حریم بیمه گذار از طریق کلید تقلبی
ورود به حریم بیمه گذار از طریق شکستن درب و پنجره و شیشه و قفل و غیره
استفاده از زور ، تهدید و ارعاب
از آنجاییکه مطمئنا در بیمه موبایل هم مهمترین و اصلی ترین بخش آن مانند هر نوع بیمه دیگری دریافت خسارت در کوتاهترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل ممکن است برای این منظور دستورالعمل های زیر را در مورد روش دریافت خسارت در حالت های مختلف در بیمه موبایل پارسیان شرح می دهیم که لازم است با دقت به آن توجه کنید:
* در ابتدا این را در نظر داشته باشید که مهلت اعلام خسارت 5 روز از تاریخ وقوع حادثه می باشد و لازم است اقدامات لازم در صورت بروز خسارت صورت پذیرد.
به طور کلی خسارت های اعلامی در سه بخش قابل بررسی می باشند:
+ خسارت ناشی از سرقت + خسارت کلی + خسارت جزئی
پس از هر اتفاقی کافیست به یکی از شعب بیمه پارسیان مراجعه نموده و با ارائه جعبه و سایر تجهیزات جانبی گوشی مسروقه و مستندات و فاکتور های خرید دستگاه و تکمیل فرم اعلام خسارت، براحتی اقدام به دریافت خسارت نمایید.
* همچنین ارائه اصل فاکتور های ریز هزینه تعمیرات ( شامل لیست قطعات تعویضی، هزینه دستمزد و غیره) و رسید پرداخت الکترونیکی هزینه تعمیرات به تعمیرگاه لازم می باشد.
لازم به ذکر است در صورتی که ارزش موبایل شما بیش از 50 میلیون تومان باشد تا نهایت 24 ساعت کاری صادر خواهد شد.
علاوه بر موارد گفته شده حتما توجه نمایید که صدور بیمه نامه موبایل منوط به مشاهده گوشی تلفن همراه توسط نماینده یا انجام اقدامات ذیل می باشد و همچنین دقت نمایید تا پیش از ثبت سفارش تصاویر مورد نیاز را در موبایل یا کامپیوتر خود آماده نمایید: (حداقل 3 و حداکثر 5 تصویر)
پس از مطالعه دقیق شرایط خصوصی، پوشش ها و استثنائات بیمه موبایل در بندهای قبلی و آماده سازی مدارک و تصاویر خواسته شده در بند قبل، می توانید از فرم ذیل اطلاعات دقیق موبایل یا تلفن همراه تان را (به عنوان مالک گوشی تلفن همراه) تکمیل نمایید، دقت نمایید که تمامی اطلاعات درخواستی در فرم پیشنهاد الزامی بوده و لازم است توسط شخص مالک گوشی موبایل به عنوان بیمه گزار به طور صحیح و کامل تکمیل گردد.
پرداخت حق بیمه موبایل در وبسایت بیمه جا و نمایندگی بیمه پارسیان قربانی به صورت نقد یا اقساطی نیز امکان پذیر است لیکن در صورت پرداخت قسطی لازم است بخش نقد معادل ۵۰ درصد از کل حق بیمه پرداخت شده و مابقی حق بیمه حداکثر در دو قسط با فاصله یک ماهه تسویه گردد.
*** در صورت ثبت سفارش نقدی آنلاین، می توانید از تخفیف ویژه نیز استفاده نمایید.***